بهترین کیف لپ تاپ چرمی و معرفی 2 مدل پرکاربرد آن

بهترین کیف لپ تاپ و کاور لپ تاپ

بهترین کیف لپ تاپ و کاور چیست ؟

کیف و کاور لپ تاپ ساده ترین پوشش برای محافظت از لپ تاپ می باشد. کاورهای لپ تاپ همانطور که از اسمشان مشخص است پوششی اند که می توانیم لپ تاپ را داخل آن قرار دهیم تا از هر گونه آسیبی مانند خط و خش، گرد و غبار و… به دور باشد. کاورها را معمولاً بدون دسته یا بند می سازند و باید آن ها را مانند کیف کلاسوری حمل کرد.

کاورها یکی از انواع و بهترین کیف لپ تاپ به حساب می آیند که قیمت بسیار مناسبی دارند و بسیار جمع و جور می باشند. کاورهای لپ تاپ ، هیچ فضای اضافی نداشته و فقط می توان لپ تاپ را درون آن ها قرار داد. لپ تاپ ها به دلیل آسیب پذیری و حساسیت زیادی که دارند باید از آن ها به درستی محافظت کرد. به ویژه که قیمت آن ها طی چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

علاوه بر این ها اکثریت اطلاعات مهمی را روی لپ تاپ ها دارند. به همین خاطر استفاده از لوازم جانبی که نقش محافظتی خوبی را دارد بسیار مهم است که یکی از این لوازم جانبی ها کاور لپ تاپ می باشد. کاور لپ تاپ انواع مختلفی را دارند که کاربرد آن ها نیز متفاوت است. کاورهای لپ تاپ به دو دسته تقسیم می شوند که برخی از آن ها مشابه کاورهای گوشی می باشند و دور لپ تاپ را احاطه کرده، مدل دیگر آن کاورهایی هستند که زیپ و یا دکمه دارند و می توانیم لپ تاپ را درون آنها قرار دهیم. علاوه بر این کاورها در زیبایی لپ تاپ نقش بسزایی دارند.

کاور لپ تاپ چرمی
کاور چرم لپ تاپ

بهترین کیف لپ تاپ انواع کیف های محافظتی

کیف روی دوشی لپ تاپ

کیف های لپ تاپ روی دوشی نوعی از کیف های محافظتی می باشند که برای لپ تاپ ها طراحی و تولید شده اند. این کیف ها معمولاً فضایی که در اختیارتان قرار می دهند از فضایی که کوله پشتی ها در اختیار می گذارند کمتر می باشد. کیف های روی دوشی ظاهرشان رسمی تر از کوله پشتی های لپ تاپ است و مناسب مکان های رسمی می باشند.

کیف های روی دوشی انتخاب‌ مناسبی هستند برای زمانی که مدام با دوچرخه در حال حرکت اید، انتخاب بهترین کیف‌ لپ تاپ انتخاب کیف های معمولی و شیک‌ می باشند که با یک بند روی شانه و روی سینه قرار می‌ گیرند و وزن لپ تاپ شما فقط روی یک شانه متمرکز نخواهد شد و دستان شما آزاد‌ می باشند تا به شما کمک کنند در مسیر خود به راحتی قدم برداشته و یا به راحتی دوچرخه سواری کنید.

کیف رو دوشی لپتاپ
کیف رو دوشی لپ تاپ

کوله پشتی لپ تاپ

کوله پشتی های لپ تاپ یکی از مهم ترین وسایلی می باشند که هنگام خرید لپ تاپ می توانیم تهیه کنیم. این کوله پشتی ها حمل و نقل لپ تاپ را آسان تر نموده و از آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. یکی از مهم ترین مزایای کوله پشتی این است که علاوه بر اینکه فضای مخصوصی برای لپ تاپ دارد و ضربه گیر می باشد، فضای بیشتری را در اختیارتان می گذارد تا وسایل شخصی دیگر خود را درون آن قرار دهبد.

علاوه بر اینها اگر شما زیاد سفر می‌ کنید و می‌ خواهید که به آسانی لپ تاپ خود را حمل کنید به طوریکه وزن لپ تاپ را روی هر دو شانه خود پخش کنید، یک کیف لپ تاپ به سبک کوله‌ پشتی بهترین گزینه برای شما می باشد. مزیت دیگری که در انتخاب کوله پشتی وجود خواهد داشت، این است که کسی نمی‌ تواند متوجه شود شما یک کامپیوتر گران قیمت را روی دوش خود حمل می کنید.

کوله پشتی چرم لپتاپ
کوله چرم لپتاپ

کیف دستی لپ تاپ

این نوع کیف‌ های لپ تاپ معمولا بهترین کیف‌ لپ تاپ هایی می باشند که لپ تاپ از بالا درون آن قرار می گیرد، کیف‌ های لپ تاپ دسترسی شما را به رایانه تان آسان تر می‌ کنند. معمولاً ظاهر این کیف‌ ها به این صورت است که تعدادی جیب در قسمت بیرونی خود دارند و جنس آن ها اصولا از چرم یا برزنت است.

بهترین کیف لپ تاپ
کیف دستی لپتاپ

کیف اداری چرمی لپ تاپ

ظاهر این کیف‌ ها دقیقاً همانطور که می دانید مانند یک کیف اداری و حرفه‌ای می باشد که فضای ذخیره‌ سازی کافی برای لوازم جانبی را در اختیار شما قرار می‌ دهد. برخی از آن ها دارای ویژگی‌ های خاصی مانند جیب‌ های تلفن همراه می باشند و اصولا جنس آن ها از چرم است.

کیف اداری لپتاپ
کیف اداری چرم

کاور لپ تاپ

کاور لپ تاپ ساده ترین و بهترین پوششی است که برای محافظت از لپ تاپ در برابر آسیب های احتمالی استفاده می شود که بسیار جمع و جور است و حمل آن آسان می باشد. کاور لپ تاپ کیف‌ نازکی می باشد که ممکن است دارای بند و دسته باشد یا اینکه بند و دسته نداشته باشد. برخی از کاورها به تنهایی از محافظت کافی در برابر ضربه برخوردار نخواهند بود، که در این صورت همراه با یک کیف لپ تاپ دیگر برای اطمینان بیشتر جهت محافظت از ضربه در هنگام سفر مورد استفاده قرار می گیرند.

کاور چرمی لپ تاپ
کاور لپ تاپ

فواید کاور لپ تاپ

جلوگیری از نفوذ گرد و غبار: یکی از کاربرد های کاور لپ تاپ جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به درون لپ تاپ می باشد. لپ تاپ ها قسمت هایی دارند که آلودگی و گرد و غبار به راحتی به درون آن قسمت ها نفوذ کرده و همین آلودگی ها در طولانی مدت بر عملکرد دستگاه تأثیر بدی خواهد داشت.

به طور مثال اگر شما لپ تاپ خود را همیشه روی میز قرار می دهید و در معرض آلودگی زیاد می باشد می توانید هنگامی که از آن استفاده نمی کنید لپ تاپ را داخل کاور گذاشته تا از نفوذ آلودگی به قسمت های آن جلوگیری نمایید. زیرا رسوب آلودگی به داخل لپ تاپ در طولانی مدت موجب داغ شدن بیش از حد برد آن و آسیب به پردازنده مرکزی (CPU) می شود.

محافظت در برابر ضربه: گاهی اوقات ممکن است افراد از کوله پشتی های معمولی که ضربه گیر ندارند برای حمل لپ تاپ خود استفاده کنند در این صورت باید حتماً لپ تاپ خود را درون کاور قرار دهید و سپس داخل کوله بگذارید. زیرا اگر درون کاور قرار ندهید در اثر جا به جایی زیاد کوله پشتی امکان دارد لپ تاپ آسیب پذیرد. البته برخی از کاورها که ضربه گیر ندارند در برابر ضربه های زیاد مقاوم نمی باشند اما به طور جزئی از لپ تاپ در برابر آسیب های کوچک محافظت خواهند کرد.

حمل آسان: یکی از مزیت های کاور لپ تاپ حمل آسان آن است. زمانی که لپ تاپ را درون کاور قرار دهید قاعدتاً حمل آن بسیار ساده تر از زمانی می باشد که آن را بدون کاور حمل کرده همچنین می توانیم با خیال راحت تر آن را درون کوله یا کیف خود قرار دهیم. درست است که حمل لپ تاپ با استفاده از کوله پشتی و یا کیف روی دوشی راحت تر است اما کاور وزن کمتری را دارد و جمع و جور تر است که همین امر مزیت کاور نسبت به کوله و کیف می باشد.

فواید استفاده از کاور لپ تاپ

یکی از فواید اصلی کاور لپ تاپ ، جمع و جور بودن و حمل آسان آن است که می توان با استفاده از آن به راحتی لپ تاپ خود را در دست و یا زیر بغل گرفته و حمل کنید. کاور لپ تاپ ضخیم می باشد و از لپ تاپ در برابر ضربات کم قدرت و خط و خش محافظت می کند. کاور ها مانع نفوذ گرد و غبار به لپ تاپ شده و ضدآب هستند.

چرا کاور لپ تاپ چرمی بهتر است؟

با اینکه کاور های لپ تاپ زیادی برای خرید در بازار موجود است، سعی کنید کاور لپ تاپ از جنس چرم تهیه خریداری نمایید. کاور های لپ‌ تاپ چرمی، عملکرد و دوام را به همراه دارند و بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهند.

در مقایسه با سایر انواع کاورهای لپ تاپ چرمی، آن‌ هایی که از چرم طبیعی تولید شده اند نیاز به نگهداری زیاد نخواهند داشت. آن‌ ها معمولا با گذر زمان ظاهری قدیمی و زیبا به خود می‌ گیرند. برای نگهداری از کاورهای چرمی می‌توان از نکات ساده نگهداری کیف چرمی که شامل تمیز کردن با صابون، آب و نرم کننده مخصوص چرم است بهره‌ ببرید.

بهترین برند کیف لپ تاپ
کاور چرم مک بوک
راهنمای خرید بهترین کیف لپ تاپ و کاور لپ تاپ

زمانی که میخواهیم بهترین کیف لپ تاپ را برای خود خریداری کنیم بهتر است برای محافظت از لپ‌ تاپ یک کاور و یک کیف با کیفیت تهیه کنیم. کیف و کاور لپ تاپ یکی از پرکاربرد ترین وسایل جانبی لپ تاپ است. کیف ها و کاور ها با طرح‌ها و مدل‌ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت کرده است.

در خریدبهترین کیف لپ تاپ و کاور باید این مورد را در نظر داشته باشید که انتخاب آن باید بر اساس نوع نیاز و هدف شما باشد. شما کیف و کاور را در طول روز در همه مکان ها با خود حمل می کنید پس بنابراین بهتر است برای خود یک کیف و کاور خوب و با کیفیت خریداری نمایید.

برای تصمیم گیری در مورد خرید کیف و یا کاور لپ تاپ باید با توجه به شرایط استفاده از لپ تاپ خود این نکات را در نظر بگیرید  که آیا زیاد به سفر می‌ روید یا اغلب در هوای بارانی بیرون  از خانه هستید یا فقط جهت حمل لوازم مورد نیاز خود مانند (شارژر، سیم و…) به آن احتیاج دارید و یا باید تمام وسایل خودتان را به همراه آن حمل کنید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هر روز لپ‌ تاپ خودتان را در همه جا حمل می‌کنید، باید کیف و کاور مناسبی را انتخاب نمایید تا به کمر و شانه‌ خود فشاری وارد نکنید، ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد چه نوع کیف و کاوری را خریداری نمایید.

نکته مهم این است که کیف و کاور شما باید از لپ تاپ شما در مقابل تکان خوردن و سایر حوادث ناگوار دیگر که امکان دارد رخ دهد محافظت نماید. همچنین لازم است که بتوان به سرعت وسایل مورد نیاز خود را را از درون آن خارج نمایید، اما وسایلتان نباید آنقدر راحت در دسترس قرار گیرد که هر کسی که پشت سر شما در یک فرودگاه شلوغ ایستاده است، بتواند به سهولت به آن‌ ها دسترسی یابد.

یکی دیگر از مهم ترین نکات که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید اندازه لپ تاپ شماست، هر سه بعد لپ تاپ خود را اندازه گیری نمایید و پس از اندازه گیری به هر دو طرف و قسمت بالایی آن (طول، عرض، ارتفاع) حدود یک اینچ اضافه نمایید و طبق آن کیف و کاور خود را خریداری کنید.

زیرا اگر کیف و کاور شما بیش از حد برای لپ تاپ بزرگ باشد، لپ‌ تاپ شما درون آن هنگام حمل تکان های زیادی خواهد خورد که باعث آسیب به لپ تاپ می شود و اگر کیف و کاور خیلی کوچک باشد، به سختی می توان لپ تاپ را درون آن را قرار دهید. کیف و کاور لپ‌ تاپ فقط یک کیف و یا کاور بر اساس مد روز نمی باشد.

برای جلوگیری از آسیب دیدن لپ‌ تاپ خود، کیف و کاور شما باید از سه طرف بسته شود و از زیپ‌ ها و ابزار آلات با کیفیت و محکم در ساخت آن استفاده شده باشد که به راحتی توسط دزدان احتمالی باز نشود. علاوه بر اینها کیف و کاور لپ تاپ باید در برابر هوا و آب مقاوم باشد. کیف و کاور لپ تاپ می تواند جزو مهم ترین خرید های هر فردی به حساب بیاید، که باید فضایی راحت و ایمن را برای ارزشمند ترین دارایی‌ های شما ایجاد کند.

ویژگی های یک کیف لپ تاپ مناسب

در صورتی که انواع مختلفی از کیف‌ ها و کاورهای لپ‌ تاپ در بازار موجود است، چندین ویژگی کلیدی وجود دارد که برای خرید لپ تاپ باید به دنبال آن‌ ها باشیم.

ظاهری زیبا و شیک

کیف و کاور لپ تاپ یکی از با وفاترین دوستان برای لپ تاپ ماست و ما آن را در همه جا با خود حمل کرده، پس باید ظاهر کیف و کاور لپ تاپ ما زیبا و شیک باشد. ما کیف لپ تاپ را در همه مکان ها از جمله محل کار ، دانشگاه و سفرهای کاری با خود حمل می کنیم. به همین دلیل باید ظاهر آن زیبا و شیک باشد تا به استایل روزانه ما زیبایی ببخشد و بسته به ترجیحات شخصی خود و استایل خود، می‌ توانید سبک‌ های رسمی ، کلاسیک و … را برای خود انتخاب کنیم.

انتخاب ظاهر کیف و کاور لپ تاپ و امری کاملا سلیقه ای می باشد که برای قرار های رسمی مدل دستی اداری و برای قرار های غیر رسمی مدل های اسپرت و روی دوشی گزینه خوبی در هنگام خرید برای شماست. همچنین می توان رنگ ها و مدل‌ های مختلف کیف و کاور را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایید.

کیفیت و جنس

نکته دیگری که ما باید در هنگام خرید کیف و کاور لپ تاپ به آن توجه داشته باشیم، جنس پارچه و یا چرم به کار رفته در آن کیف و کاور می باشد، ما باید کیف و کاوری را برای خود برگزینیم که بعد از مدتی استفاده فرسوده نشود و زیبایی ظاهرش را ازدست ندهد.

جنس و کیفیت کیف و کاور لپ تاپ یکی از مهم ترین فاکتور هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه کنیم. اکثر کیف ها و کاور های لپ تاپ را از نایلون، پلی استر، بوم، چرم، برزنت و… تولید می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که از کیف و کاوری استفاده نمایید که از مواد تنفس پذیر، چند لایه، ضد نفوذ و ضد تعریق ساخته شده باشد و عمر طولانی تری داشته باشد و زیبایی خود را در طولانی مدت حفظ نماید.

اگر کیف و کاور لپ تاپ از مواد ضد آب ساخته شده باشند، در هر شرایط آب و هوایی می توان از آن جهت حفاظت از وسایل خود از جمله لپ تاپ استفاده نمایید. یکی از بهترین گزینه ها کیف و کاور ساخته شده از چرم است، البته چرم به کار رفته در آن باید طبیعی باشد تا هم مقاوم باشد و هم در طولانی مدت زیبایی ظاهر خود را حفظ نماید. کیف و کاور های چرمی لپ تاپ مورد توجه افراد لوکس و خاص پسند می باشد.

اندازه و ابعاد

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید کیف و کاور برای لپ تاپ در نظر بگیریم اندازه و ابعاد کیف و کاور می باشد. برای خرید کیف و کاور، حتما اندازه و ابعاد لپ تاپ خود را به یاد داشته باشید تا کیف و کاور خریداری شده متناسب با لپ تاپ شما باشد ، نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. پس در نظر داشتن اندازه لپ تاپ برای خرید کیف و کاوری که دارای سایز مناسب برای لپ تاپ شماست بسیار مهم می باشد. در نتیجه برای خرید ابتدا باید اندازه لپ تاپ خود را بدانیم و بعد اقدام به خرید کیف و کاور برای لپ تاپ خود کنیم.

کیفیت زیپ

هر گونه آسیب رسیدن به زیپ، موجب می شود کیف و کاور لپ تاپ بلا استفاده شود و در صورت تعمیر زیپ امکان دارد که به جنس پارچه و یا چرم کیف و کاور آسیب برسد. قبل از خرید کیف و کاور لپ تاپ بهترین کار این است که از کیفیت و دوام زیپ آن اطمینان حاصل نمایید تا به مرور زمان برای آن مشکلی ایجاد نشود.

در نظر داشته باشید که کیف ها و کاورهای ارزان قیمت خیلی هم قابل اعتماد نمی باشند و شما با خرید آن ها نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی نخواهید کرد بلکه باید مجددا یک کیف و کاور دیگر برای لپ تاپ خود خریداری نمایید.

مناسب برای سفر

یکی دیگر از مسائل مهم با سفر ارتباط دارد، حمل آسان می باشد. برخی از کیف ها دارای محفظه مخصوص لباس می باشند که یه شما این امکان را می دهد که هم لپ تاپ و هم لباس های خود را درون آن قرار دهید و با خود به سفر ببرید.

جیب های چند منظوره

هنگامی که همه چیز را در کیف روی هم قرار دهیم ، تشخیص و پیدا کردن وسایل ضروری برای ما بسیار دشوار می شود. پس سعی کنید که از کیف هایی استفاده نمایید که دارای جیب های چند منظوره هستند تا دسترسی به وسایل خود سریع و آسان شود و چیدمان را برای شما راحت تر نماید. علاوه بر اینها داشتن جیب‌ های مختلف از لپ‌ تاپ شما در برابر خطر خط و خش افتادن توسط وسایلی که داخل کیف دارید محافظت می کند.

سبک و راحت بودن

نکته آخری که باید در خرید کیف و کاور لپ تاپ خود در نظر بگیریم سبک و راحت بودن آن می باشد. ممکن است بخواهیم در هنگام سفر، دانشگاه و محل کار به غیر از لپ تاپ وسایل دیگری را درون کیف خود قرار دهیم که باعث شود حمل آن برای ما سخت شود. حمل راحت کیف بستگی به وزن آن داشته، اگر کیف لپ تاپ شما ظاهری زیبا و شیک داشته باشد اما هنگام حمل برای شما سنگینی ایجاد کند هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.

پیشنهاد ما این است اگر زیاد در حال سفر هستید تنها زیبایی را ملاک برای خرید کیف قرار ندهید و اولویت اصلی برای شما راحتی آن در هنگام حمل کردن باشد. وجود اسفنج هایی که در بند کیف ها می باشد و همچنین داشتن بند کمری موجب این می شود تا حمل کیف و کوله آسان تر باشد و کمتر در ناحیه شانه احساس خستگی را برای شما به وجود آورد. حتما در کنار خرید کیف برای لپ تاپ کاور هم برای آن تهیه نمایید.

راهنمای خرید کیف لپ تاپ
کاور چرم گاوی

Leave a Comment

Shopping Cart
Scroll to Top
ارتباط با ما
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟